22. juni 2026

Hvornår bliver en leverandør til en kollega?

Der findes et tidspunkt i næsten alle samarbejder, hvor noget ændrer sig. Det sker sjældent på et bestemt møde. Der er ingen kontrakt, der markerer overgangen, og ingen klokke, der ringer.

Men pludselig er man ikke længere 'den eksterne'

Man bliver inviteret med ind i de samtaler, der ikke står på dagsordenen. Man bliver spurgt til råds. Man får indblik i udfordringerne bag udfordringerne. Og man får lov til at bidrage til mere end blot den opgave, man oprindeligt blev hyret til.

Det er ofte dér, de bedste resultater opstår

For stærke samarbejder handler sjældent kun om kompetencer. De handler om tillid. Om fælles ambitioner. Om at ville det samme.

Hos SIGNALKOMMUNIKATIONPLUS oplever vi igen og igen, at de mest værdifulde samarbejder er dem, hvor grænserne mellem 'dem' og 'os' langsomt bliver mindre tydelige. Ikke fordi rollerne forsvinder. Men fordi målet bliver fælles.

Og det er måske i virkeligheden den største anerkendelse, man kan få som ekstern samarbejdspartner: At blive betragtet som en del af holdet

En kæmpe TAK til alle vores fantastiske kunder, som igen og igen inviterer os ind - i både maskinrummet og til festerne! Vi nyder hvert sekund!

Tilbage til oversigten

Følg med på Facebook

bubble