Udvidet åbningstid og opgaverabat
Hele Danmark og alle vores private og offentlige arbejdspladser bliver lige nu testet på vores allesammens evne til fortsat at holde hjulene i gang.
Fordi flere af vores kunder er aktører i it- og konsulentbranchen, hører vi mange steder fra, at det både vækker forvirring og bekymring i forhold til den digitale infrastruktur, og at der derfor er et stort behov for at kommunikere med markedet og kunderne. Udover vores kunder inden for it og B2B samarbejder vi tæt med en række B2C-aktører, og overalt kan vi mærke et stigende behov for at kommunikere H2H – human to human – så vi alle i videst mulig udstrækning kan stå så stærkt og robust som muligt, når vi skal til at tage tråden op, hvor vi slap, før krisen ramte og bragte os i den nuværende meget ekstraordinære situation.
Hos SIGNALKOMMUNIKATIONPLUS er vi fuldt ud operationelle og klar til at servicere jer
– blot i en form, hvor vi arbejder hjemmefra. Fra en del af vores kunder i udlandet hører vi, at situationen mange steder forventes at fortsætte mindst 1-2 måneder, så vi har valgt at indtage holdningen, at vi lige så godt kan vænne os til det og få det bedst mulige ud af det. Ved fælles hjælp.
Lige nu og frem til tirsdag den 14. april giver vi 20% rabat på alle opgaver, der kan udføres online – brief og rådgivning pr. telefon og levering af tekster pr. mail – så vi både passer på os selv og hinanden og samtidig understøtter omstillingen til en ny måde at arbejde og interagere på. Derudover udvider vi fra næste uge åbningstiden, så vi fra på mandag den 23. marts møder ind allerede kl. 07:00 og tidligst lukker kl. 17:00.
Vi arbejder selvfølgelig hjemmefra, så vi derved er med til at forebygge smittespredning og samtidig mindsker risikoen for, at flere bliver syge samtidig. Og vi arbejder selvfølgelig stadig - og på højtryk, hvor/ når det kræves - så vi forhåbentlig ad den vej er med til at ruste os allesammen til nye udfordringer – og til tiden efter corona. Sammen.